21 Aralık 2012 Cuma

öldüklerimizden sesin


sen geldin ya artık her şey temiz
biliyoruz artık bir sokak daha var hep arkamızda
bir sokak daha, bir kez daha gidilecek, hep gidilecek
anlam sunamadığımız bir türlü sunamadığımız
anlayamadığımız ama güzel olan bir adın var ya senin
senin adınla birlikte artık her şey temiz

akdeniz’e doğru saldığın saçların var ya
uzak anadolu’dan gelen soğuk
hiçbir ölçeğin bir arada tutamadığı
haritaların çok üstünde bir yerlerde
yalan gibi biraz, anlatı gibi
kanayarak uzayan, uzadıkça kanayan
soğuk saçların var ya artık her şey temiz

bu kadar güzel olduğuna memnunuz
eksiğine, fazlasına değil bu kadarına
senden ve yanın sıra gelenlerden
acısı alınmış patlıcanlardan ve sıcak çorbalardan
bir karnavalın ev sahibi olan sigara tutuşlarından
bir ağlama yöntemi bildiğin kitap tutuşlarından
yeterince biriktiremediğin kötülüklerin var ya senin
biriktiremediğin kötülüklerinle birlikte artık her şey temiz

kırdığımız zamanlardan, tırnaklarından
yaşadıklarımızdan ve öldüklerimizden
sesin tüm bunlardan uç verir gibidir
bilirsin önden gidenler ilk ölenlerdir
başka yer buldum kendimize ben, bırak
bizim olan yerlerle birlikte her şey temiz

ben seni tanımıyorum aslında yalnızca hatırlıyorum
ben seni hatırlıyorum ya artık her şey temiz
memet meşe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder