21 Aralık 2012 Cuma

Suzan Bulunmuyor


Tütünsüz bir gecedir Suzan yine uykusuz
Şarabı yeni bitmiş,üzümleri pek küskün.
O zaman mitralyözler bağları hedef alsın
Suzan biraz dağılsın,dağılmak çoğalmaktır.
Sesin  kere gülmektir, gözün kere artmaktır.

Bilirsin ki sesler çarpışarak yok olur.
Çarpışarak yok olan her şeyi çok sevesin.
Suzan içli bir kadın bunu ilk ben söyledim
Bunu ilk ben söyledim, hepiniz sağırdınız.
Şimdi bir baş kaldırı ortasından yarılsın
Bunlar hassas konular,boş-ver mezar kazalım!

O zaman ben bir taşın sırtına yosunurum
Ölürüm belki biraz sonra kömür olurum.
Suzan sobayı yakar, üstüne demlik koyar
Çayın ısısı kadar ciğerine dolarım
Allahtan yoksun Suzan,ya gerçekten olsaydın.
Olsan şimdi kömürdüm, muhtemelen yanmıştım
Adil Buğra

1 yorum:

  1. şahsi kanaatime göre şiir denilen şeyin ne olduğunu düşünmeye ihtiyacınız var buğra bey.

    YanıtlaSil