15 Ekim 2012 Pazartesi

ne söyledimse suyadır


öykündüm de durdum senin gecene 
bir ağacı nasıl çizersin biliyorum artık
biliyorum gemiler nasıl durur suyun üstünde
yazlık sinemalarda gazozlu ağızlarıyla gülümser çocuklar
tüm bunları görüyorum 
akşamları yokuşlar iniliyor yokuşlar çıkılıyor akşamları
bir bardak tuttum muydu soyunasım geliyor hemen
sıcacık bir şenlik sokuluyor içime
o zamandan beridir ağaçlı yolları ısırıyor gözüm

ayın ışığında bir geyik eğilmiş kana kana - inanmışsın
duruyor gölgesiyle resmimizde
sabah olmuş olsun
çıkrıklar dönmüş durmuş
biliyorum bir resmi sabahlara bulayacak olan 
başucunda o sonsuz aydınlık

biz böyle yaşarız sevdayı senle
bir kısacık saçı okşamaz da 
gönlüm bir ucundan sever seni
ne kadar kuşatmış olsak da acıyı

unutma acılar tarih dersleridir
bütün coğrafyaların

mehmet nejat

1 yorum:

  1. arkadaşlar benim size ulaşmam lazım ama ulaşamıyorum, bari siz ulaşın da şu yazı paylaşımı konusunda benim de bir katkım olsun.
    iiremkulaber@gmail.com

    YanıtlaSil